VOORWOORD

Historie

Fotoclub ‘MomentuM’ is opgericht in 2017. Hoewel er al diverse fotoclubs in Nuenen, al dan niet onder de vlag van PVGE opereerden, was er toch behoefte aan een onafhankelijke fotoclub. Nadat Robert-Jan Hoogerbrug een oproep had gedaan in plaatselijke krant waren er al snel reacties gekomen. Samen met 3 andere enthousiaste fotografen hebben we de club verder opgezet. En als snel waren we met zo'n 10 leden. 1 jaar later hadden we al een mooie expositie van onze werken uit eerste jaar als club kunnen organiseren in het centrum van Nuenen.

Toegankelijkheid

De club heeft als doelstelling om te leren van elkaar, waarbij plezier in fotografie voorop staat. Ondertussen is Fotoclub MomentuM een wel bekende club in Nuenen en omgeving.

Iedereen, amateur, professioneel, jong of oud en die affiniteit heeft met fotografie is welkom.
Voor meer informatie stuur een bericht via 'contact' of stuur een e-mail naar:

fotoclub-momentum@outlook.com

Missie

​

De rode draad in de club is “kennis delen”. Individueel weet iedereen wel iets van fotografie of een bepaald onderwerp. Met zijn allen weten we veel meer. Door kennis te delen, leren we samen van elkaar. Op deze manier kan iedereen, ongeacht niveau, meedoen. Zodoende kan eenieder die aan wilt sluiten, op zijn eigen niveau instappen. Iedereen wordt in zijn waarde gelaten waardoor er een prettige, sociale en gezellige sfeer heerst.