ACTIVITEITEN

CLUBAVONDEN:

Een keer per maand komen we op iedere eerste dinsdagavond van de maand bij elkaar.
Daar
 bespreken we elkaars foto's. Delen tips & trics en stellen vragen over het hoe en waarom over de foto.

We zullen ervaring uitwisselen d.m.v. presentaties. Denk aan gebruik van apparatuur, software bespreken, camerainstellingen, specifieke thema's, privacy rechten, fotobeheer..etc.

Indien mogelijk zullen we  een gastspreker uitnodigen om over een bepaald onderwerp te spreken.

WERKWIJZE:

Elk lid maakt deel uit van een kwartaalwerkgroep en draagt zo actief bij aan de invulling van de activiteiten, de foto thema's en de clubuitjes.

Naast de kwartaalopdrachten die elke werkgroep zelf vaststelt is er ook een jaarthema waar elke fotograaf aan kan gaan werken en zich in kan verdiepen en vastbijten.

Daarnaast hebben we ook nog het doorgeefobject welke de creativiteit van de fotograaf kietelt en we pas op het einde gaan bespreken.

CLUBUITJES:

Een of twee keer per kwartaal zullen we erop uittrekken om te gaan fotograferen. Dit kan naar aanleiding van het thema zijn wat er op het moment speelt, maar ook meer opzichzelfstaand onderwerp.

- thema gerelateerd

- foto gerelateerde beurstentoonstellingen bezoeken,

- specifieke locatie

- verdiepingsopdracht

PRESENTATIE FOTO'S:

Eén keer per jaar zullen we een tentoonstelling organiseren. Om zo ook onze fotowerken aan het publiek te tonen. Daarnaast presenteren we ook een selectie van onze foto's op onze website.