LIDMAATSCHAP

Lid worden van Fotoclub Momentum is heel gemakkelijk. Ben je geinteresseerd, stuur dan een bericht naar het bestuur (fotoclub-momentum@outlook.comcontact page). Je zal dan worden uitgenodigd om een clubavond te komen bijwonen.
Na het bijwonen van twee clubavonden willen we graag met je evalueren of Fotoclub Momentum de juiste match voor je is. We kijken er naar uit om met en van je te leren, dus wees welkom.

​

Contributie is vastgesteld op 50 euro per contributiejaar. Het contributiejaar loopt van

1 januari t/m 31 december.

Indien je geen lid meer wilt zijn, dan is een mail naar de voorzitter in principe voldoende met een opzegtermijn van 1 maand. Bij voorkeur vinden we het wel fijn als je dan motiveert waarom je geen lid meer wilt zijn. Reeds betaalde contributie wordt niet meer gerestitueerd.